Blod, svett och tårar
Publicerat: 2011-10-11 21:54:12 Allmänt 0 kommentarer

Idag skulle jag egentligen varit i skolan från 13-16 men eftersom jag vaknade med en sådan smärtsam mensvärk bestämde jag mig för att stanna hemma.

Jag gjorde verkligen ett rätt val idag. Efter några timmar i sängen kände jag hur illa jag mådde och fick gå upp och spy, inte en gång utan tre.. Usch..

Har även haft ett temprament som heter duga.. Tror nog att min kära sambo hade velat sätta tejp över min mun flera gånger idag, haha.. Men en sak som är säker, ni killar får stå ut med oss tjejer under lingonveckan!

Nu ska jag gå och ta mig en varm dusch (som min kära svägerska My tipsade mig om) och se om värken blir bättre. Imorgon ska jag läsa studielitteratur och på eftermiddagen kanske jag ska träffa min underbara kusin Sara :)

Hörs imorgon


Lätta på hjärtat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0