Kvällsblogg
Publicerat: 2011-10-05 23:09:56 Allmänt 1 kommentarer

Ojojoj, vad skönt det är att vara "ledig" från skolan nu, är ledig fram tills tisdag nästa veckan, men givetvis har man ju massa litteratur att läsa. Kan ju lugnt säga att jag har massor utav tid till det!

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon till 11. Helt underbart att sova ut för en gångs skull. Sen blev det en halvdag på stan med Madde, sambons styvmor. Det var supermysigt!!

Imorgon ska jag bara ta det lugnt och städa. Det kommer kanske upp bilder på våra små firrar imorgon. Har tagit massa fina bilder med min systemkamera. Jag hoppas att i framtiden ta mer foton och lägga upp här på bloggen. Älskar att fota och redigera bilderna är Thomas jobb.

Hoppas ni har det bra!
Puss och kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Louise Jakobsson

Hejsan Sofia! :)

jag vet precis hur det känns och inte blir.de lättare när.man är sambo "(

Skriv på facebook om du.vill prata om de :) kram

2011-10-10 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0