8 månader
Publicerat: 2011-09-22 21:25:45 Allmänt 1 kommentarer

Idag är en speciell dag, eller inte så speciell, men ändå. Idag har nämligen jag och min kära pojkvän varit tillsammans i 8 månader. Helt otroligt hur fort tiden går. För varje dag som går blir min kärlek till honom allt mer och mer starkare. Varje bråk gör att vi kommer varandra närmre varandra.

Jag älskar dig över allt annat baby!!! <3<3



Har precis kommit hem från min underbara vän och svägerska Jenny och hennes familj. Vi har lagat mat, jag har suttit och pluggat (pluggar bättre när jag har någon runt omkring mig konstigt nog). Jag har alltid så otroligt kul när jag är med henne och kan verkligen prata med henne om vad som helst. Love you <3

Nu tänkte jag titta på en inspelad handbollsmatch. Saknar handbollen som var en stor del av mitt liv under 10 år.

Lätta på hjärtat
Postat av: jenny

Kul att du känner så med mig :) det är detsamma för mig, love u 2 :)

2011-09-22 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0