Familjemys
Publicerat: 2011-09-17 15:19:58 Allmänt 2 kommentarer

Tjoflöjt allesammans!!
Just nu lever jag livet hemma i Karlskrona med min underbara och saknade familj. Snart vankas det kalas för pappa som fyller 51 år på måndag. Ska bli kul!
Imorgon ska jag träffa min absolut bästa vän som jag träffar allt för sällan nu när jag träffades. Sedan bär det hemåt till min kära sambo.
Kommer förmodligen att skriva mer imorgon efter att jag har kommit hem eftersom att jag just nu vill umgås så mycket som möjligt med min familj medans jag är hemma.

Lätta på hjärtat
Postat av: yasmine

allt bra? kram

2011-09-17 @ 15:34:47
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: svar..

allt är bra med mig.. själv?

2011-09-17 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0