Första inlägget, wow!
Publicerat: 2011-09-09 13:06:06 Allmänt 1 kommentarer

Jaha! Då har man gjort som alla andra och skapat en blogg!

Här ska jag försöka skriva om hur mitt liv som nybliven sambo, nybliven förskollärarstudent och hur det är att ha flyttat 22 mil från en plats där man känner sig säker och trygg till en plats som är främmande för en!

Detta kommer bli spännande och jag tror att jag kommer få många tips och råd från nära och kära!


Snart kommer min underbara "bonus son" hit. Får se vad vi ska göra denna helgen när han är här. Blir säkert massa kul!




XoXo Sofia


Lätta på hjärtat
Postat av: Louise Jakobsson

Kommer följa denna! Hoppas du kommer uppdatera ofta!! ;)

2011-09-12 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0