I did it!
Publicerat: 2011-09-15 18:07:28 Allmänt 0 kommentarer

Det är så underbart skönt att vara ledig fram till tisdag. I för sig har vi självstudier tills dess med det är inte så farligt.

Igår klarade min grupp den första examinationen på förskollärarutbildning. WONDERFUL!! Har föresten världens bästa grupp att jobba med. Utan er hade inte skolan varit så kul som vad den är.

Just nu har jag avnjutit en hamburgare tillsammans med mannen i huset. Undrar om ni kan gissa vad han gjorde direkt efter han hade ätit klart..?  joo, han satte sig med sin gitarr, som vanligt.

Har även varit i Lund och träffat min underbara kusin. Det är alltid kul att få träffas och prata ut om saker och ting nu när vi bor mycket nämre varandra. Hon hade bakat en suuuper god cheesecake med lime, daim och granatäpple! MUUUUUMS! Tack för dagen Sara!

Snart ska jag börja städa och ha mig (om jag inte orkar ikväll så gör jag det imorgon, är bäst på att skjuta på saker och ting, haha) men först blir det några avsnitt utav "Vänner". Har hittils tragglat mig igenom 8½ säsonger sedan i slutet utav juni.. snacka om att vara beroende.. :)


Ha det bra! Imorgon åker jag hem till min underbara familj i Karlskrona! Puss och kram

Lätta på hjärtat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0