Monday dairy
Publicerat: 2011-09-12 18:51:24 Allmänt 0 kommentarer

Då var det måndag igen. Påbörjade tredje veckan på förskollärarutbildningen idag, spännande!!!

Idag var en kul dag i skolan. Vi fick en uppgift av vår lärare att vi skulle ta reda på hur det blir jord genom att själva leka med jorden.. Det var kul, men det var inte vilken jord som helst, utan det var massa levade djur och insekter som gömde sig i den, urk!!! Kan ju lugnt säga att när nästan hela klassen består utav damer var det mycket skrik om du äckligt det var, även från mig måste jag erkänna. Det kändes som att de kröp på mig i flera timmar efteråt.

När jag satt på tåget hem läste igenom kurshäftet, där det står vad vi har för läxor till de kommande veckorna osv, fick jag se att vi har en läxa tills imorgon, jippie!  Det är inte vilken läxa som helst, vi ska nämligen gå tillbaka i minnet och skriva 5-10 barndomsminnen som vi har. Så det är det jag ska ägna min kväll till.

I bakrunden sitter min älskade sambo och är som ett litet barn på nytt.. Han köpte nämligen sig en elgitarr förra veckan för att lära sig att spela gitarr, men dagen efter gick 2 strängar sönder, HAHA!! Skratta bäst som skrata sist, tyvärr fick han sina beställda strängar idag så elgitarren går på högvarv.



Saknar sommaren.. hösten är vacker, men inte lika vacker som sommaren

Lätta på hjärtat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0