Nervösa Fia
Publicerat: 2011-09-13 21:31:16 Allmänt 1 kommentarer

Hej och hå i lingonskogen!

Idag har det varit en lång dag i skolan. Började kl 9 med gruppstudier och efter det var det föreläsning från 13 till ungefär 16. Var inte hemma förrens kvart över sex och som vanligt när jag går hem från bussen går jag förbi min sambos far och hans fru. Idag såg jag att Madde stod i köker och fixade med maten så jag knackade på och fick faktiskt komma in på mat eftersom sambon min var hos en polare. Tack så jättemycket för maten, hur mumsigt som helst!

Imorgon har vi vår första examination på delprov 1 i förskollärarutbildningen. Det är en gruppredovisning vilket är väldigt skönt att man slipper göra den första examinationen själv. Jag har världens bästa grupp som jag jobbar med. Jag kommer alltid hem med ett leende på läpparna efter att ha umgåtts med dom. All kärlek till dom <3


Vill tacka min absolut bästa vän för en supersnygg design till min blogg! Älskar dig pärlan <3<3


Någon mer än jag som vill ha lite mera värme och mindre blåst?

Nu ska jag gå och duscha sedan ska jag sova. Önska mig lycka till inför morgondagens redovisning...


Puss och kram Sofia

Lätta på hjärtat
Postat av: Emma

Test

2011-09-13 @ 22:41:24
URL: http://vintageprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0