Paus
Publicerat: 2011-09-29 15:04:30 Allmänt 0 kommentarer

Nu har jag tagit en välbehövlig paus i mitt skrivande om barndomsminne. Jag kan ju säga att det inte är den lättaste uppgiften att skriva om. Har till imorgon på mig att skriva klart arbetet men jag känner att om jag blir klar idag kan jag ta helg en dag tidigare och det kan verkligen behövas. Kommer vara så skönt att vara klar med arbetet imorgon! Först då känner jag att jag kan andas ut! Idag har jag förlorat min oskuld för Wordfeud. Måste säga att det är ett otroligt kul spel. Är det någon utav er som har det?? I så fall kan li nu lägga till mig. Jag heter Pruffan. Sött namn va? hahhaah Snart närmar sig som sagt helgen och jag har inget inplanerat denna helgen, blir bara att ta det lugnt, kanske umgås med Jenny eller någon annan kul utav sambons familj. Vad har ni för planer?? Puss och kram!

Lätta på hjärtat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0