Söndagkväll igen!
Publicerat: 2011-09-11 20:25:59 Allmänt 1 kommentarer

Jaha, då var det söndag igen. Ännu en helg som har gått förbi i racerfart. Vissa helger går det i racerfart utan att man har fått något gjort, men denna helgen har jag fått massa gjort. Har städat bland skåp och tvättat, med hjälp av min kära svärmor Lena. Självklart har man hunnit med att umgås med bästa Theo och andra delar utav min nya underbara familj.

Igår hade jag tagit ut kycklingfiléer för att ha till middagen på kvällen men det fick vi ha till idag istället. Vi blev bjudna på middag hos min sambos syster. Fick helt underbar mat. Tack!

Imorgon börjar en ny skolvecka med massa nya spännande saker.

Nu ska jag se klart på IDOL och mysa med sambon!

Ha en fortsatt underbar söndagskväll, för det ska jag ha!!


Lätta på hjärtat
Postat av: jenny

Vad bra att du tyckte om maten :) det gör mig glad , kram.

2011-09-11 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0